torsdag 18 september 2008

I morgon sticker man tillbaka till linde en sväng och träffar Becka och diverse folk för att på Lördagen dra sig till Örebro och hälsa på mamma. Jag har precis packat färdigt och funderar på om man ska dra sig till Robin fast han inte har slutat än. Fast iof har han slutat när jag kommer dit. Borde egenligen smsa och fråga om det går bra eller så väntar jag tills han hör av sig typ.
Jag är helt slut på något underligt sätt, jag borde inte vara det för jag har sovit och jag har haft sovmorgon idag.

Visst fan han ska ju gymma idag med så det tar ju ett antal timmar innan han är färdig och hemma, Damn! Vad i helvete ska jag göra tills dess? Jag har typ stressat runt med packningen för att få den färdig och hittat grejorna som måste med sen kommer man på att han inte ens kommer att vara hemma på ett jävla tag, kul.

Lägga sig och sova?
Fan då.
Vad jag skulle behöva göra är att räkna typ 10 sidor matte som jag inte orkat med, fixa med svenskan och skriva om min lyckodag. Det är faktiskt det enda jag har kvar. Engelskan idag gick inge vidare förresten, vi som inte hade gjort det vi skulle fick snällt göra våra läxor, men nu har man ju dem gjorda i alla fall. Allt annat är ju inte brådskande, eller ja matten men vem fan orkar med Pythogoras sats och allt vad det heter.

Jag tror jag är hungrig =/
Undrar om det är tomt i köket, orka träffa konstiga fritidsledare,församlingspedagoger, konststuderande och foto typer.

Inga kommentarer: