lördag 31 januari 2009

Sjukling.

Jorå så här är det.
I torsdags var man och hälsade på pållen en sväng, tjock hade han blivit. Efter det käkade man ute med mamma och drog vidare in till Örebro. Fixade ny mobil och åkte till frisören.
Och då så kommer man ju in på det här med hur frisörer alltid lyckas med att förstöra håret. Man talar om precis hur man vill ha det, visar och riktigt försöker trycka in skiten i huvudet på dem så man inte ska gå där ifrån och knappt våga visa sig ute. Men hur mycket man än försöker så slutar det illa, riktigt illa denna gång. Idioiten klipper av minst 10 centimeter hår och ger mig lugg?!?! Jag sa "toppa det typ 3-4 cm och korta av luggen lite" så nu sitter man i minilugg och page, ser lite ut som en hund. Hennes förklaring var att det var så slitet....
Och på kvällen blev man sjuk.

Igår var mormor och morfar här med Anders en sväng och sa hej typ.

Så idag ska man på teater om jag vågar visa mig med mitt snygga hår.
Halsen gör ont och jag kan inte andas genom näsan.
Projektarbetet har jag inte haft en tanke på att göra =/

Inga kommentarer: