onsdag 25 februari 2009

Sessans förloving och en heldag på akuten.

Fy fan vilken dag det var igår.
Jag hade förväntat mig innan att jag skulle ägna den åt att ta en mysig ridtur på min mysiga pålle, men Fanny hade fått jobb och kunde inte fixa en vikare så det sket sig rätså rejält när hon talade om det i måndags.

Så måndagen spenderades som sagt på MR i ett lite jävla hål med en tant i örat som hela tiden sa "Nu kommer det fler bilder, ta ett djupt andetag blås ut lite och håll andan." Hur de nu tror att man ska lyckas hålla andan i typ fem minuter vette fan när man ligger så trångt att man inte ens kan röra sig? Men i alla fall det sprutade in nå jävla kontrast som jag mådde illa av och ena benet började värka och svullna upp.

Dessutom innan så hade jag låtit en karl klippa mitt hår så nu ser det ut som skit och är helt åt hevete ojämt.

Men men så igår hade jag tid på vårdcentralen för mitt ben och läkaren tror att det är en blodpropp skickar iväg mig till akuten där jag får sitta från elva till sex för att först vänta på en läkare som kunde göra ett ultraljud på benet (Och när denne väl kommer lämnar de mig ensam i rummet en halvtimme och går och fikar, hon talar om efter fem minuter att det inte var något och springer därifrån.) och sedan för att träffa en annan i två sekunder som säger åt mig att käka alvedon och åka hem.

Tillråga på allt så stod tvn på i väntrummet med extra insatta nyheter om Sessans förlovning hela tiden. VEM FAN BRYR SIG?
Låt dem få betala sitt jävla bröllopp själva!

Tänk när de ska ha sex;
Prinsen: Hur vill Kronprinsessan Victoria ha det idag?
Sessan: Tjaaa kan du ta i lite mer Prins Daniel Hertig av Väster Götland.

Aja tillslut åkte jag hem till mormor och morfar och spenderade natten där. Träffade Beckz en sväng men hon bara porrade sig med sin karljävel så det kunde jag lika gärna ha sluppit.

Idag bar det av till tandläkaren i Vivalla, fattar inte varför min käre mor inte har fixat det men men. Sen kom man hit till Tanten och har tråkigt. Undra när man ska ta och dra sig hemåt?

Inga kommentarer: