lördag 27 februari 2010

Sjuk igen.

Igår var en delvis trevlig kväll dock höll jag på och somna hela tiden.
Igår vad det sthlm,Monks,öl med Jessika,Robin,Rr och diverse andra typer.

Idag;
Ont i örat, troligtivs öroninflammation, igen.
Trött som fan
Feber
Disk
Och ja, just nu ligger jag nerbäddad i sängen och ska sova, tio i nio.

Ibland så orkar man bara inte.

Låg och kollade på Cheaper by the dozen nyss. Mark i den filmen är så otroligt lik min Johannes. Så ni kan ju gissa vad jag gjorde genom typ hela filmen trots att det är en komedi.
Örvärken har spridit sig till en hemsk huvudvärk och det ska bli himmelsk att få sova.
Ville inte riktigt vakna idag igen. Den här slående känslan av att mitt liv inte alls blivit som jag vill. Hopplöst. Men alla har väl sådana dagar så jag gissar på att det går över. Får se om mina tabletter sätter igång och verka snart. Annars kan det bli en trött och sömnlös natt som förra gången jag hade öroninflammation. För övrigt är det sjukt att ha det två gånger på mindre än en månad. Snälla bara skjut mig.
Nää somna til någon film nu och hoppas Robin tar undan datorn när jag gjort det.

Peace Out.

Inga kommentarer: