måndag 1 mars 2010

Kan man ha mer otur?

Måndag och allt som skulle fixas idag fick ett bakslag.
Ringde vc i morse fick tid vid två. Vaknade sent men hann springa till bussen i snökaos. Men, det där underbara ordet som irriterar en så inåt helvete, bussen kom inte. Jag stod vid busshållplatsen i över 20 minuter och var dyngsur,skrämmande lik en snögubbe och hade stora snökockor i håret. Så det var bara att ta sig hem igen och lacka ur totalt. Vägrade göra något av värde. Så legat och glott på film hela dagen i protest mot världen med onda öron, japp mitt herrskap nu gör båda förbannade öronen ont. Dock fick jag en ny tid i morgon och hoppas för allt i världen att jag kommer iväg. Alarm är ställt i god tid och så länge bussarna går så kommer jag fixa det.

På onsdag är det obligatoriska lektioner och jag läste för en stund sedan att UL stället in en del upptåg hela den här veckan så jag kan ju bara önska att jag kan komma till Uppsala.

Jag hatar vintern,snö och allt jävla skit som kommer med den.
Orkar inte rikigt med allt. Har hamnat i någon sorts svacka och vill bara försvinna.
Och nej mamma eftersom du läser, du behöver inte oroa dig jag klarar mig som vanligt.


Bug off.

Inga kommentarer: