torsdag 8 april 2010

Helg,ljuva helg.

Äntligen är man ledig igen! Haha första gången jag var i skolan sen onsdag förr förra veckan och jag klagar inte bra det.
Och ja, allt blev lättare än jag trodde med skolan. Det tar bara emot så mycket när man ligger och tänker på allt som ska göras och jämför med allt jag vill göra. Det finns inte tid åt allt just nu.

Förövrigt måste jag tacka för den fina kommentaren jag fick på förra inlägget, den gjorde min dag! För visst är det alltid lika kul att få höra att det är någon som uppskattar det jag skriver och ja, jag vill verkligen bli författare så bara det att någon annan föreslår en sådan sak gör mig faktiskt lite stolt över mig själv och kanske,kanske vågar jag satsa på det någon gång. Så än en gång, Tack du anonyme där ute.

Imorgon ska jag ta mig ner till bibblan och diverse andra trevlig saker som willys och ÖoB för att införskaffa nyttiga och onyttiga saker. Måste hitta en bok som jag inte riktigt är så sugen på att läsa men som tyvärr är ett måste.

Nää matlagning står på schemat.

Peace Out.

Inga kommentarer: