söndag 6 juni 2010

Yeees!

Allt arbete inskickat, lägenheten städad, hunden badad och karln tuktad.
Nu är det bara tentan i morgon och sedan.... FREEDOM!
Får väl försöka fräscha upp minnet lite ikväll så det går bra denna gång och inte slutar med tre poäng från g (Ja, det var jävligt irriterande). Kanske börja packa lite för på tisdag blir att pallra sig upp någolunda tidigt och sätta sig på en buss hem till gamla kära Örebro (Och sen 5 mil norrut). I can't wait!

Kanske får lite författande gjort i sommar. För jag vill,vill,vill,vill verkligen få en bok eller något publicerat haha. Kändisskapskåt ;) eller inte. Bara för skojs skull och för att inte göra alla som tror på mig besvikna (Hahahahahahahhahaahaaha). Har ju fått lite posetiv feedback här på bloggen som jag brukar läsa lite då och då när tron på livet tryter.
Jag saknar min svenskalärare från folkis. Han gjorde det verkligen kul för mig att skriva och gav bra tips och idéer. Jag saknar folkis överhuvudtaget, det är något speciellt med det.
Och Dublin :D me love Dublin och folket som gjorde resan bäst (trots regn och gnäll haha)

Peace Out.

Inga kommentarer: