onsdag 2 februari 2011

I get by with a little help from my friends.

Ja då var man tillbaka hos J och R. Var hemma hos mamma en dag,haha.
Jessika vill och ska färga mitt hår idag, brunt med ljusa slingor. Hon har tjatat om det hur länge som helst, så vi får väl se hur det blir. Dessutom vill hon tvinga ut mig på dejtingsidor, riight. Inte min grej kanske.

Just nu sitter jag ensam hemma hos dem med R för att J jobbar, men snart slutar hon!

Har anmält ett studieuppehåll och får väl se var jag hamnar härnäst. Vem vet? Hela världen står ju öppen. Ska bara komma tillbaka till vanliga gamla Sara igen så är man fit for fight. Dock så är det ju lite jobbigt att göra det när allt påminner om honom och att mina tankar gärna slirar åt det hållet. Men som titeln säger I get by with a little help from my friends. Beatles visste vad de snackade (sjöng) om.

Finns inte så mycket mer att säga (skriva).

Livet, det är ett jävla påhitt.

Inga kommentarer: