lördag 26 mars 2011

The Garden.

Min största fråga just nu är vad fan jag gör vaken. Okay klockan är halv tolv men jag har varit på benen sen tio i tio. Inte direkt piggare idag men men det kommer väl.
Glodde på Paranormal activity 2 igår. Ingen höjdare, den låg i samma liga som ettan och det var ju nästan bortkastad tid. Men vad gör man när man har grymt tråkigt och inte orkar annat?

Nästa fredag blir det i alla fall bio med världens bästa J. Kollade vad som gick och hittade väl inte direkt någon som jag var sugen på att se. Men går man på bio med J så brukar de flesta filmer bli underhållande i alla fall. Helst av allt ska man se en skräckfilm med henne, bara för att hon är så fruktansvärt rädd för allt :). Är filmen dålig kollar man på J som skriker och gömmer sig. Gick väl någon sådan så får väl försöka övertala henne. Blir väl käk på kinamuren innan som vi brukar eller max drive in efteråt haha.

Åh vad jag saknar förra sommaren! Den var underbar :) Men förhoppningsvis blir denna bättre haha. Dock så finns det ju vissa komponenter som motarbetar mig på den punkten.

Jag har förövrigt fått herr Murphy på halsen och vill gärna bli av med honom snarast. Någon som frivilligt tar över honom? Någon förutom Sonya? haha. Neeej vi planerar på att råka tappa honom i det stora blå nästa vecka. Så vi slipper hans medlande i våra liv. Fast jag och murphy har ungefär samma filosofi så är det inte kul när jag får vara det levande exemplet på att filosofin stämmer.

Nu är kaffet färdigt :D

Fuck off

Inga kommentarer: