måndag 28 mars 2011

Jag är jävligt smart, bara så att ni vet.
Förhoppningsvis slipper jag akuten i kväll men ja, den chansen är ju ganska minimal.
Och vad babblar jag om? Jo, smarta jag åt massa ärtor trots jag har gallsten med argumentet "Det har ju bara hänt EN gång att jag fått ont efter". Nu kan jag glatt säga två. En så länge är det ganska milt och förhoppningsvis hjälper pamol men jag hoppas inte på något haha.

Aja dagen har ju inte varit direkt upplyftande annars så varför inte avsluta den på sjukan? Kanske jobbar den snygge läkaren jag hade förra gången idag med ;) haha.
Varför kan dem inte bara skriva ut smärtstillande till mig? Så jag slipper besöka dem så ofta. Hur som haver är jag glad att det inte är mitt i natten som det brukar. Förra gången var ganska jobbig.

Aja, vi får väl se hur det här blir :)

Fuck off

Inga kommentarer: