söndag 27 mars 2011

Now it's time for happiness

Jag har ett irriterande lock för ena örat. Inget trevligt alls.
Blev väckt av käraste J idag igen. Hon ligger sjuk och har tråkigt så jag fick väl liva upp hennes morgon lite grann.

Trodde jag hade sovit länge idag när jag såg att klockan var elva när jag blev väckt men sen kom jag fram till att mobilen hade ställt om sig till sommartid alldeles själv. Och jag hade sovit precis lika länge som jag brukar,DOH!

Idag är det då söndag, skit dag igen. Det går så fort mellan söndagarna. Meeen på onsdag är det bara en vecka kvar till bravader på öppethav med SONYA!! Fan vad jag längtar :D Ska bli så kul att få träffa henne igen, det var ju ett tag sen sist nu. Bara få snacka lite skit och så :)

Annars på östfronten inget nytt.

Fuck off

Inga kommentarer: