måndag 18 april 2011




Då var man tillbaka i skogen efter en tur till Märsta.
Jag har haft grymt kul! Blev utgång både fredag och lördag.
Fredagen började på Bryggan sen vidare till Corner och från det blev det KC och Garage. På lördagen blev det karaoke på bryggan haha. Träffade gamla och nya bekanta människor.
Brände mig på axlarna i solen och fick soleksem men vad gör det? :)

Det är egentligen helt sjukt att jag tycker att det var konstigt att Märsta var så bekvämt för mig. Det var så självklart att vara där och varför skulle det inte vara det? Jag bodde ju faktiskt där i 2½ år. Men det gick jätte bra och jag kände inte att det var det minsta obehagligt alls. Vilket jag trodde att jag skulle känna.

Sonya vill att jag flyttar tillbaka haha. Visst kanske jag gör det någon gång, jag tycker om Märsta. Men just nu har jag inte den minsta aning om vad jag vill göra och vart jag vill bo så nu är det inte direkt läge för en flytt tillbaka. Men helt klart ska jag åka upp flera helger och så :)
Dessutom ska vi dra ihop en kryssning snart igen.

Förresten tack så jäkla mycket Sonya, jag kommer aldrig få Britneys Hold it against me ur huvudet :P

Inga kommentarer: