lördag 2 april 2011

Jisses vilken dag/kväll/natt det blev.
Tant J kom hit vid halv fyra fyra någonting i går. Sen grillade vi och gjorde egen potatissallad. Efter det fick jag leka docka och blev sminkad och tant valde kvällens kläder. Sedan gick vi vidare till discobowling som jag faktiskt vann :D Helt otroligt, jag är grym på bowling efter lite alkoholintag. Där efter hände en rätt så rolig insident på parkeringen. Stod vid bilen och klunkade i mig cola samtidigt som jag fick en hostattack så det sprutade ut ur näsan på mig (mysig, jag vet) då hör man hur några karlar ropar "Grattis du är gravid" var på den andra lägger till "Rök inte! Du kan få abort!" Haha. Lät såå fel. Sedan blev det bistro i två timmar och vidare till Öret och Max! Kom hem vid två och tände pannan och kaminen för att tant frös. Somnade någon gång vid 4 i morse så är skapligt seg idag.
Men men det var en toppen dag och så jävla värt det!

Synd bara att han den där pappa figuren var tvungen att skriva till mig.

Inga kommentarer: