tisdag 19 augusti 2008

Stressig morgon, jag har fått sitta i telefon sen jag gick upp.
Och vet ni? Jag kanske flyttar till sthlm den här veckan!
Imorgon är jag kallad till intervju på en folkhögskola där och förhoppningsvis så kommer jag in och får ett rum på deras internat. Allting är väldigt löst ju nu men man kan ju alltid hoppas.
Skulle vara så jävla skönt att komma bort från allt, om så bara för ett år. Sen få se vart man hamnar efter det.

Smart av mig liksom, skolan drar i gång nästa vecka och jag är fullt upp i att försöka byta, precis som när jag började gymnasiet. Hamnade på Karro i sista stund bara för att få studiebidrag och förhoppningsvis trivas och komma på vad jag ville jobba med i framtiden. Det krävdes att hoppa av och få praktik för att jag skulle komma underfund med vad jag vill utbilda mig till.

Håll tummarna för mig nu :)

Inga kommentarer: