torsdag 21 augusti 2008

Intervjuen gick jättebra igår och dem erbjöd mig en plats och ett rum på direkten :D
Så på söndag flyttar jag till Sigtuna (ca 45 min pendel från stockholm central). Jag fick ett dubbelrum som jag ska dela med någon annan tjej så det här blir ju intressant.
Igår satt jag typ 87 % av dagen på ett fordon, det var ganska drygt och mobilen missbrukades som mp3.
Idag är det bara att packa ihop det vikitigaste och vänta, denna förbannade väntan.
Och förhoppningsvis så ska jag träffa Kerstin på Karro i morgon så man blir "utskriven" och får uppdaterade betyg att lämna fram på måndag.

Jag kommer sakna min lilla Siggelutt, han är ju så mysig. Men ja han får det ju bra här och blir bortskämd.

Troligtvis kommer jag bo där mellan 1½ - 2 år så ja, kommer väl hem på loven antar jag. Även om Becka försöker tvinga mig att komma varannan helg :P

Jag är nästan äckligt glad idag.
Får nära till Robin med, ca 20 minuter buss bara haha.
Så på söndag pekar jag finger åt Örebro och försvinner här ifrån.

Inga kommentarer: