tisdag 16 september 2008

Fy fan vad jag har tråkigt just nu, jag har gjort färdigt två av det mest brådskande skolarbetena, och nu har jag ingen vidare lust att sitta och plugga då jag höll på med läxorna i typ 2 ½ timme eller något i den stilen.

Här är det tomt och jag känner mig äckligt rastlös.
Självklart så skriver Robin nu, när jag klaga på hur tråkigt jag har det för alla som känner för att läsa det här. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på att göra, att bo på ett internat, finns fan inget att göra och man ser skolan så fort man kollar ut genom fönstret.

I morgon är det den där lyckodagen och jag har fortfarande ingen aning om vad fan jag ska göra.
Jag borde åka till Märsta och fixa en remsa och blondering för jag orkar inte se ut så här i skallen längre. Men sen då? Det går ju på en timme, ska jag typ springa om kring där och vänta på att Robin slutar eller ska jag dra mig tillbaka hit och kanske senare få åka iväg igen?
Vad jobbigt allt ska bli nu då.

Inga kommentarer: