måndag 15 september 2008

Måndag och jag har hål, det var nu jag skulle sitta och göra massa saker så jag hade det klart. Men jag skjuter upp det tills efter skolan då jag ändå inte har något annat att göra, dels för att jag är så inåt helvete trött och dels för att orken inte riktigt finns. Jag vet att jag borde men motivation måste man ju ha också, just nu ser sängen väldigt lockande ut.

Rr kunde inte sova igår, vilket jag förstår. Så han flummade runt och hade sig några timmar när vi hade lagt oss. Vi hade nattliga samtal ute i kylan när vi rökte, hemskt hur genomskinlig man är egentligen. Men ja tillslut somnade man gott i en varm säng med en sötnos som höll om en typ.

Så det är väl offentligt nu, jag har gått och gängat mig med Robin, efter fem års vänskap.
Det känns bra, annorlunda och lite konstigt. Men jag tycker ju om honom...

Jag börjar bli hungrig och det är verkligen inte likt mig, vad fan ska man käka?
Känner inte för att göra något avancerat precis och så tycker jag inte om när det är folk i köket, man känner sig så utittad på något vänster, jag får väl smyga mig ut och kolla om det är några där. Jag är inte riktigt som man ska.

Sen har man engelska vid kvart över två och det ska ju bli kul, eller något.
Nej nu ska jag fan fixa käk.

Inga kommentarer: