måndag 22 september 2008

Så man överlevde helgen i Örebro med, helt otroligt.
Fredagen spenderade vi mesta dels med att sitta i diverse färdmedel tills vi kom till Linde vid halv sex typ. Där fick jag reda på att Becka inte var på stan utan festade hos Rodney, så vi käkade och drog oss ut till Gusselby. Var där i typ en och en halv timme sen ringde jag morfar och han kom och hämtade oss. Både jag och Robin var as trötta så vi satt och pratade en stund med mormor och morfar innan vi gick och la oss.

På lördagen åkte vi in till Örebro och bosatte oss hos mamma och Åge.
Vi träffade Fie och hennes nyförvärv Ramin en liten stund och pratade skit.
På kvällen åkte vi och handlade och hyrde film som vi ägnade större delen av natten åt att kolla på. Lagom trötta söndag morgon och åkte hem vid ett, stannade i stan och gick på Blue Fox, åkte till Märsta och jag fick vänta en timme på bussen ut hit till Sigtuna. Men jag var bara hem och vände, satt hos Robin och glodde på tv hela kvällen.

Idag är det ju måndag och det innebär ju 4 timmars hål som jag håller på att fördriva.
Jag har färgat mitt hår igen men det blir fan inte ljusare, vad är det för fel? Jag kan ju inte gå runt och se ut som mosade morötter i skallen! Snart så häver jag i min blåa färg och hoppas på det bästa. Orkar inte hålla på och torka ut håret utan resultat, iof har jag inte kollat hur det blir när det är torrt, kanske har det blivit någon nyans ljusare.

Nä nu ska man typ packa upp och få på sig kläder igen, vinke vink!

Inga kommentarer: