fredag 31 oktober 2008

Bara för att jag inte har något att göra just nu måste jag skriva ett helt meningslöst blogginlägg för att lura mig själv att jag har något vettigt att göra.
Efter att ha avnjutit kvällens musikunderhållningsprogram så har klockan blivit tjugo i elva och jag funderar lite smått på om man ska dra sig mot sängen där jag tänker spendera en stor del av morgon dagen tills jag blir rastlös nog att jag inte kan ligga kvar och börjar städa upp här. Sedan igår har det ju vari tre karlar här var av två sovit och spenderat större delen av dagen i lägenheten så den ser ju lite stökig ut. Och så vill man ju att den ska se trevlig ut när ägaren kommer hem så han har tid att vara social med mig haha.

Så det är alltså Halloween idag och jag har inte den minsta lust att springa omkring som jag gjorde för några år sedan eller dra iväg på någon fest. Dels för att jag inte känner någon här och i Örebro var det ju lite omöjligt att stanna kvar så jag missade ju Rodneys galej. Men det är väl smällar man får ta.

Jag förstår inte varför jag ska känna mig så taskig mot mamma när jag egentligen bara talat om hur jag tycker och känner men antagligen vrider hon min hjärna och manipulerar mig att tycka synd om henne. Det är sjukt. Fast manipuleringen har hon ju lärt sig av de bästa, mig och pappa så klart. Så vad ska man vänta sig egentligen? Det är ju ganska självklart att hon skulle lära sig hur man gjorde någon gång.

Nej man ska väl krypa ner i sängen nu.

God natt och sleep tight. :P

Inga kommentarer: