fredag 31 oktober 2008

Då var man äntligen hemma igen.
Kom igår efter att ha bråkat så in åt helvete med den där som kallas mor.
Jag vet inte men vi går inte ihop och hon behöver fundera på vad hon egentligen vill och inte vad hon borde göra för att hålla ihop allt. För det funkar inte att ha det så här.

Men men Rr kom hit till Robin igår, de har precis gått i väg för att åka på kryssning. Så jag har kidnappat Rr's dator tills han kommer tillbaka någon gång på söndag har jag för mig. Robin kommer i morgon kväll i alla fall ^^ Charlie var här igår också och spelade kort som vanligt.

Funderar på om jag ska dra mig ner till affärn och inhandla käk och sådant, börjar bli ont om det.
Sen måste jag ta itu med skolarbetet vi fick att göra under veckan.


Charlie aka Kiwi (Enligt Robin)

Inga kommentarer: