måndag 10 november 2008

Och så blev det måndag igen fast jag tyckte att de kunde skippa det.
Jag känner mig trött och gammal, helt bortom min tid.
Och jag har en del att göra nu när jag varit sjuk och det känns inte alls kul.
Rökningen gick ju åt helvete men här ska tas nya tag och denna gång ska jag lyckas.

Mamma och Åge ska troligtvis köpa ett hus ute i garphyttan, vad fan ska de ut i skogen att göra?
Kul läge liksom. Och där ska den mest ohändig person jag känner hålla på att renovera och fixa, Åge dvs.

Jag vet inte vad det är men ibland känner jag mig helt ensam, oberoende på hur många jag har runt mig eller vilka. Nästan så man skulle kunna tro att jag längtade hem, men saken är ju den att det finns inget kvar där borta. Så var är egentligen hem? Sen vi flyttade från Backvägen så tror jag inte att det funnits något sådant, eller till och med sen pappa stack. De här 5 snart 6 åren har bara varit att flänga runt utan någon fast plats. Eller är det de med att familjen inte existerar längre? Ibland vill man bara vara liten igen.
Snart ska jag ta mig ut och ringa mamma som jag lovat och höra på vad hon har att säga idag.

Vet inte om jag ska hem till Robin idag heller. Egentligen borde jag för att jag glömde mina linsgrejor där i morse men ändå.

Nicole skrev i alla fall en söt text om mig på sin bdb som ni kan kolla in här: http://enyoarcadia.bilddagboken.se/p/show.html?id=292103076&directlink=1

På torsdag är det forum dag med föreläsningar om spelmissbruk.
Onsdag är det husmöte om jag orkar vara med, jag är ju aldrig är ändå.
Sen måste jag fixa så jag kan tvätta någon dag, börjar bli dags för det igen.

Inga kommentarer: