torsdag 6 november 2008

Till Nicole.

Fick det förslaget att jag skulle skriva en fin text om min käre vän,fru och älskarinna Nicole av just The One And Only Nicole, för att liva upp min blogg lite. Så för att göra hennes dag så ska jag nu fundera ut en fin text om henne.

Så Here it goes.

Jag minns första gången jag fick kontakt med dig, det var någon gång runt 2003 -2004.
Du var en bråkstake och en irriterande liten skitunge på chatten som gjorde allt för att driva oss "stammisar" till vanvett. Och med det lyckades du flertalet gånger. Men jag visste att du alltid i hemlighet har beundrat mig och min emodepresiva stil. Men åren gick och på ett sätt jag inte minns hade jag i alla fall dig på min msn lista. Så en dag kom det fram, vi var kära. Genast stack vi iväg till Las Vegas och gifte oss. Vi åkte till Mallorca och bosatte oss där och skaffade illrar som barn. Men självklart var vi tvungna att åka hemåt till olika delar av Sverige, du långt ner och jag mitt ute i skogen i ingenstans. Illrarna växte upp så fort och skaffade egna familjer så nu är vi båda gammelmormor/farmor flera gånger om. Avståndet blev som sagt en svårighet och vi hittade båda pojkar som nu börjat intressera oss. Du hittade troligtvis den bäste av oss men du fanns här och stöttade när det var svårt. Så tack för att du har funnits och gjort mig på bra humör varje gång det känts svårt. Så om den här Peter någonsin gör dig illa kommer jag stå där med släggan och vänta så att du vet ;)
LY Hunbun ^^

Inga kommentarer: