lördag 24 januari 2009

Radioaktivtavfall.

Då var skolveckan slut och man har två dagars ledighet. Egentligen borde jag, istället för att sitta här och skriva ett onödigt blogginlägg om ingenting, sitta och skriva ihop ett arbete om Herr Fidel Castro. Men det finns inget bra skrivprogram på Robins dator och open office arbetar mest emot mig. Så jag sitter alltså här med en kopp kaffe med Joan Jett på youtube. Hon är sjukt snygg, eller var i alla fall.

Så mitt i allt detta funderar jag på om jag ska färga mitt hår idag, vilket kommer resultera i mer slitet hår och att jag får ägna större delen med att försöka slita bort missfärgningar i snubbens badkarl. Men jag ska ju iof klippa mig nästa vecka och mitt hår har sätt värre ut. plus att jag är så jävla trött på det här med att mitt hår ser ut som det varit med om ett kärnvapen anfall. allvarligt talat jag har 4 miljoner olika toner av lila,blått och grått för tillfället och på vissa ställen är det även rött. Det ser helt förskräckligt ut. Och bleka det är inte ens ett alternativ om jag vill ha håret kvar.

Aja nästa vecka åker jag till Örebro och ska hjälpa mamma lite med flyttningen, kan ju i alla fall ta hand om mina grejor och fixa "mitt" rum. På lördagen ska jag och mamma på teater "FLICKA! - mer än bara sex bokstäver" som mina gamla klasskompisar på gymnasiet sätter upp på nya teater inne i Örebro. 20 spänn och ev vinst går till BRIS så det känns ju bra. Fixade plaster igår.
Fick ett fint svar från Haimi när jag frågade om platser;
"Wihoo klockars! Självklart, och endast de bästa ;) Ses! Kram!"

Härligt att de kommer ihåg mig, det är ju nästan 2 årsen jag gick med dem. fast jag gav dem nog ett bestående intryck med min uddhet och skrämmande idéer. Många gånger fick man ju höra från speciellt Haimi att man skrämde henne. Haha.

Nä nu ska man umgås med karln tror jag.

Inga kommentarer: