söndag 18 januari 2009

Trötthetens övertag.

I fredags var man ute med Sonya.
Knatade över till henne vid halv sex och satt där en stund med öl,kortspel vars ålderskategori vi passerat för länge sedan och Guns N Roses dvd. Vi hade tänkt ta oss till Sigtuna men eftersom som Sonya är en obotlig tidsoptimist så sket det ju sig så vi åkte till bryggan direkt. Där nere var det kareoke och jag skulle visst hålla henne borta från det men va fan, det var ju skoj. Sonya hittade ett intressant objekt som helt klart var strulbart. Tillslut när vi skulle gå så hade hon lyckats ragga till sig en tatuering med väldigt reducerat pris och troligtvis flörtat sönder de flesta där nere :P
Eftersom nattbussarna är så jävla bra planerade så fick vi gå hem i den iskalla natten. Haha nästan poetisk där. Så väl hemma hos Robin kröp man ner i sängen och käkade semla.

Lördagen var en dag man helst vill slippa och jag var som en zombie hela dagen. Men man somnade gott i alla fall när det blev dags för det.

Idag så vaknade man lagom sent och slökollade på tv halva dagen. Sen åkte man hem hit för Robin skulle ha killkväll med Rr. Så trött som ett as sitter man här och undrar hur man ska fördriva tiden tills man kan dyka i säng en lagom tidpunkt.

Projektet i skola går inte alls. Jag hade en idé om vad jag ville skriva och så bröt Yvonne ner det så nu är jag mest förvirrad och står på ruta ett igen. Och det kommer jag få höra denna vecka eftersom typ halva projektet ska vara inlämnat på torsdag. Pengar och Makt, det finns hur mycket som helst man kan skriva om men för mig kommer det inte fram något. Varför kan ingen bara säga till mig "Du ska skriva om det!"? det skulle var hemskt mycket lättare för mina tankar finns på alla andra håll än där det borde vara.

Nästa helg hade jag tänkt sticka till Jess men det gick inte för sig när dte kom till krita så nu sitter man med hemska funderingar om att åka hem till mamma mitt i hennes flyttning. Det kommer inte sluta bra för någon av oss.

Och den 23 februari blir det magnetröntgen av njurarna och en jävla massa blodprov. Skönt att få det överstökat tillslut.

Inga kommentarer: