lördag 25 juli 2009

Where do you go when you're blue?

Över en vecka nu, lite lättare men nog sjutton saknar jag honom.
Jag funderar på att göra en minnestatuering, ska hitta en av hans teckningar och tatuera in den på benet, han är värd det min lilla lillebror.

Och så väntar jag bara på inspiration och engagemang för att börja skriva ordentligt på min alldeles egna biografi. Jag tror att den kan bli bra så länge jag orkar lägga tid på den och det är ett par till som håller mig om ryggen och tycker att jag ska göra det. Mitt liv har varit väldigt rörigt och väldigt mycket har hänt på så liten tid. Dessutom tror jag att jag skulle kunna släppa mycket av mitt förflutna genom att sätt ner minnen och mardrömmar på papper. Beskriva situationer som jag förtränger, som skrämmer mig och har en förmåga att dra ner mig.

Hej jag är patetisk.

Passar en liten sötnos just nu som snällt sitter i sin bilstol och leker med lego.
Imorgon fyller mamma år och vi ska ner till mormor och morfar för att hon ska bli firad.

Nää nu ska jag ut och röka

Inga kommentarer: