fredag 27 november 2009

Babysteps.

JAG FICK EN TREA I STUDIEOMDÖME!!!
Fatta nästhögsta man kan få, helt otroligt.
Så nu är allt klart,fixat,grejat,spikat och massa andra synonymer, jag slutar verkligen till jul. Det kunde ju knappast bli bättre.

Skolan funkar väl okay antar jag. Livsfrågeskiten är det tråkigaste jag har varit med om. Det är dagis all over again. Ena stunden sitter de och talar om at vi alla är vuxna för att nästa stund plocka fram vattenfärger. Jag vet inte hur länge jag står ut med den kursen. Som tur är har jag fått Religon A redan så om jag missar så spelar det inte så jätte mycket roll.

Livet i övrigt är upp och ner som vanligt. Det är den jobbiga tiden i månaden, dvs slutet. Jag mår lika dåligt dagarna och veckorna efter den 15:de som jag gjorde i Juli när lillebror försvann ur vår värld. Dessutom tvingade jag mig själv att skriva ner en version av hans sista dag i en novell till svenskan. Jag grät hela vägen igenom den. Ändå så var det skönt att få berätta även om ingen läser eller ens vet att den är sann. Lättat på trycket bara. Fått ut lite av all ilska och sorg sm gömmer sig inne i mig. Igår var det första gången på väldigt länge som jag gick ut och pratade med "hans" stjärna. Det kändes så bra att få göra det. Saknar honom så mycket.
Har haft sömnproblem lite till och från i några veckor nu. Jag kan bara inte komma på varför. Mardrömmarna om honom har försvunnit (i alla fall för tillfället)och det är inget annat som ligger och trycker. Antar att det bara är så att jag inte ska få sova ordentligt.

Så nu är det helg och jag har planerat att inte göra något alls. Rr kommer väl hit på Söndag så då får man väl vara lite social med honom.

Jessika Mathilda Olsson!
Fy fan vad jag saknar dig. Men snart är jag hemma igen ute i ingenstans och då ska vi fan umgås kvinna! Om inte så kommer jag med ananaser och för upp i din anal utan glidmedel, okay? :D

Mina tankar den närmsta tiden går till mamsen som snart ska på rättegång och mår dåligt över det.
Älskar dig.

Inga kommentarer: