tisdag 3 november 2009

Sjukling, nu igen.

Då ligger man sjuk här hemma hela dagarna då. Feber,illamående,ingen aptit,hostar,huvudvärk dvs alla symptom för svinis. Och orkar jag bry mig? Nej. Influensa som influensa, man mår piss ett tag och det går över. Mitt största bekymmer är om man kan ta diklofenak när man käkar ibumetin som godis.
Idag orkade jag inte lämna sängen förrän klockan närmade sig två halv tre. Kollade på Breakfast at Tiffany's. Åh vad jag älskar Audrey Hepburn! Tog en dusch och betade av disken. Sen kom Robin hem och det blev matlagning,soppa.

Imorgon bär det av ner till apoteket och där ska det införskaffas en febertermometer och en jäkla massa ibumetin eller något annat smaskigt. Dock kommer jag säkert sova halva dagen och sedan inte orka med att ta bussen ner till centrum. Jag känner mif själv ganska väl.

Har skiten inte gått över innan veckan är slut ska jag väl ringa VC och se vad jag får för trevligt svar av dem om vad jag ska göra. De vill säkert inte träffa mig ens. Dessutom måste jag nästa vecka lämna in alla dessa prover tills den 17:de.

Nej nu ska det bli en rök och sedan mysa med Don Quijote tror jag (om jag inte hittar en lämplig film)

Inga kommentarer: