torsdag 24 december 2009

Jul fy fan.

Julen är inte riktigt min grej. Visst är det väl lite trevligt att man träffas och byter paket och boostar materialismen men mer skoj än så är det inte. För vem kan tycka det är trevligt och se sina nära och kära trycka i sig en veckas middag på en dag? Spriten dyker upp och helt plötsligt sitter någon och är sentimental,någon blir arg och någon däckar på soffan. Kanske är det bara min jul som ser ut så här, men troligtvis inte. Till råga på allt så kommer allt folk hem till mamma i år och då löite för mycket folk jag inte känner att jag ens vill spendera en måltid med. Tur att Robin är här i år i alla fall.

Så dagen då, tjaaa inom de närmsta timmarna hoppas jag att vi har varmvatten så man kan ta en dusch i alla fall. Sen kommer det droppa in diverse människor som ska hjälpa till med all onödigt överflödigt käk som hälften ändå slängs. Mamma kommer hem vid halv fem-fem och då ska allt vara perfekt för hon jobbar minsann heltid! Haha, jag kunde lika gärna varit utan julen men ändå är det jag som ska hålla i alla trådarna och se till att allt blir bästa möjliga. Nej du julen kan ta sig där bak.

Igår blev det bråk. Inget ovanligt för att vara här men ack så påfrestande. Slutade med att jag låg i feber och frös. Jag undrar varför det alltid ska vara jag som ska hålla ihop våran familj. Sedan pappa stack har mamma lämnat över den rollen till mig och det är inte det lättaste.

Hur som helst snart är skiten över och jag kan återgå till verkligheten och skita i resten. Mellandagarna bjuder Jessika,bio,mellandagsrea förhoppningsvis och en jävla massa Sega,Nes och super nintendo :D
Min kära bror skulle släpa hit det tillsammans med hans tv och så ska vi lana hahahaha.
Alex in wonderland ftw.

Nej nu ska jag se om det fortfarnade brinner överallt.

Peace out.

Inga kommentarer: