fredag 25 december 2009

Äntligen över.

Finally är skiten över.
Julafton var en pina men jag överlevde trots allt. Grät lite på kvällen av saknad av Johannes och smärta i kroppen. Men lilla J åkte med tomten i år och delade ut julklappar.

Just nu sitter jag och väntar på att mamma,Robin och Anders ska komma hem och laga mat till mig. Och på Anders gamla tvspel. Jessika skulle komma över ikväll. Vi hade tänkt åka in till Örebro och kolla på New Moon men det blev inte så. Snökaos på väg mot oss så vi skjuter upp det några dagar. Istället ska vi ha filmmaraton här hemma eller spela tvspel vi får se hur det blev.

Beställde nyss nya kläder från Halens. Jag, Sara Linnea Viola Klockars, köpte sig ett par jeans. Det är nog första gången på fem år som jag gjort det. Betyder detta att jag har blivit vuxen? Haha. Kjolar i all sin ära men jag måste ju säga att det har blivit lite kallt om vintern. Dessutom bör man väl för'ändra sig lite sen man var fjorton. Undrar vad som kommer näst...

Men fy vad jag är hungrig.
Hur lång tid kan det ta och hämta grejorna? Nog för att de skulle ner och hämta något hos mormor och morfar men detta är fan rekord. Och vart har fröken Olsson tagit vägen? Börjar ju bli lite ensamt här hemma med katterna.

Hey hey Mister Postman.

Nehe nu får jag ta och hitta på något annat skoj.

Peace out.

Inga kommentarer: