lördag 12 december 2009

Uppsala i vår.

En vecka kvar tills jag slutar på Sigtuna Folkhögskola och med mycket strul och tjafs så kommer jag efter jul att börja på Uppsala Universitet. Can you belive it? Jag är så glad! Men samtidigt så är det alltid något som ska få den där glädjen att krympa. Robin ska väl kanske flytta till Kalmar och då är man lämnad här alldeles ensam igen.
Men hur som helst det ska bli kul.

Nu är det helg igen och jag gör ingenting son vanligt. Försöker planera för Uppsala men det funkar inte. Jag har ju ingenstans att bo än och jag vet inte riktigt hur jag ska lösa den saken. Håll tummarna för mig?

Nästa lördag kommer man åka hem till mamma och alla där borta i alla fall. Det ska bli både skönt och kul.

Linda fick en liten tös den 3:de December. En liten Linnea Otilie som är så otroligt söt. Gud vad jag saknar dem. Men men de skulle snart komma ner igen sa Linda, så det bir väl efter jul eller något.

Nehej ni nu blir det annonsera på blocket om en lägenhet hihi.

Inga kommentarer: