torsdag 14 januari 2010

Uppsala, käpprätt åt helvete?

Jag vet inte vad jag ska göra riktigt nu. Dagen har varit hemsk med tågförseningar och idiotiska avgifter för att komma upp och ner till upptåget på Arlanda. Så vad ska man göra? Mitt nya UL/SL kort funkar inte att ta sig till Uppsala med, smart va? Spenderat så jävla mycket pengar idag så det är fan inte klokt. Tåg,taxi och mat, japp vänner jag kommer att bli ruinerad.
Lägenhet att hyra ut till mig i Uppsala för en hygglig summa? Nä trodde inte det.

Jag är på vippen att ge upp allt. Vet inte om jag ska ta mig in till välkomst grejset imorgon eller om jag ska ligga under täcket och gråta ögonen ur mig. Varför kan jag inte bara få ha lite flyt någon gång?

Senaste året har bara varit käpprätt åt helvete och detta år ser inte ut att ljusna mycket det heller.

Nej nu ska jag fundera över livet och om man ska ge upp eller inte.

Inga kommentarer: