onsdag 10 februari 2010

Doktorn igen.

Vaknade av att jag hade ont för att det var svullet inuti och att det rann ur örat. Upp och hoppa vid halv åtta för att ta pencillin och värktabletter. Vaknade igen vid elva kanske försökte äta frukost men jag kunde inte tugga för att det gjorde så ont. Ringde Vc igen och fick åka dit. Det värsta är att jag betalade 150 spänn för att doktorn skulle kolla i mitt öra typ 20 sekunder och skicka mig till en sköterska som stoppade in en kompress med alsosprit. Jag kunde ha gjort det hemma.

Morfar blev opererad idag men det verkar ha gått bra. De har inte väckt honom än men vi håller tummarna. Kirurgen hade ringt till mamma och sa att han var nöjd med operationen men de kunde ju inte garantera att det inte kan ha hänt något men det såg visst inte ut som det i alla fall.
Får väl veta mer imorgon när han är vaken.

I morgon blir det kuratorn igen och så måste man väl kanske hitta något till Robin som alla hjärtans dag present. Usch jag tycker inte riktigt om den dagen alls. Men men....

För övrigt ska jag leta volontärjobb tills i sommar.

Peace Out.

Inga kommentarer: