torsdag 11 februari 2010

Läskig tv.

Jag fått ännu ett bevis på att den här lägenheten inte är som den ska.
I natt kunde jag inte somna för att jag hade så förbannat ont i örat (som de senaste sex dagarna). Så jag låg och gjorde ingenting medan jag väntade på att tabletterna skulle börja verka när tvn plötsligt satte på sig själv och stängde av sig. Robin låg och snarkade bredvid mig så jag är 100% säker på att det inte var han som var på kontrollen och den låg inte på golvet så att Olga kan ha trampat på den. Så tvn har gått från att vara asgrym till att vara läskig.

Idag då.
Fortfarande ont som fan och jag bara väntar på att det ska bli bättre. Ska försöka skriva lite på min minirapport så den blir färdig i tid (11 dagar kvar). Sen blir det um och kuratorn. Hoppas på att mitt paket från cdon ska komma idag och har en alldeles förhoppningsfull tanke på att min sodastream också ska ha kommit vilket jag tvivlar på egentligen. Måste till apotekt också och införskaffa mig mer nässpray, jag missbrukar det nu för att det blir lite bättre i örat när man använder det. Pratade med mamsen idag och läkarna/sköterskorna hade haft lite kontakt med morfar i morse så det trodde att det hade gått bra. Mamma och mormor skulle in lite senare och hälsa på min lilla morfar. Önskar jag kunde varit hemma jag med.

I morgon kommer jag förhoppningsvis iväg till skolan om jag inte har för ont eller kräks eller något annat trevligt som alltid brukar hända mig. Börjar sent så en liten sovmorgon ska det nog bli i alla fall.

Nej nu ska jag snart hoppa in i duschen och bli människa idag också (även om det tar emot något otroligt).

Peace out.

Inga kommentarer: