måndag 8 februari 2010

Doktorns utlåtande.

Idag blev det vc och där konstaterade dem att jag hade en sprucken trumhinna och öroninflammation i båda öronen. Härligt värre. Så det blev ingen skola idag fastän jag behövde gå dit men men ska i alla fall i väg i morgon sen är jag ledig onsdag torsdag så man får väl ta det lugnt då.
Jag älskar den nya tvn :D Det är som att vara på bio ju haha. Helt underbar är den ojojoj alltså så grymt.

Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva just nu. Är stressad inför allt som ska göras i skola och känner att jag inte kommit någonstans alls. Men det är bara att ta sig i kragen och börja antar jag. Det är så typiskt mig att sitta och oroa mig över uppgifter för att upptäcka att det går skit bra så fort jag kommit igång med dem.

Funderar på att krypa ner i ett varmt bad sen när Robin är färdig duschad. Jag har blivit helt beroende av att bada med babyolja, så mysigt :D

Peace Out

Inga kommentarer: