söndag 7 februari 2010

Okay nu är jag trött på det här med att vara sjuk. Jag har varit förkyld lite drygt en månad och sen i fredags har jag troligtvis också öroninflammation. Hur kul är det på en skala?
Allt jag gör är att sova,äta och tvinga mig till skolan där jag sitter som en zombie och försöker hänga med. Jag är tamefan aldrig frisk! Så kan någon normal människa tala om för mig hur det är att inte konstant var sjuk? För jag har glömt bort hur det känns. Mamma säger att det är pga att jag är vegetarian men det dissar jag totalt. Jag äter det man ska och tar till och med vitamin tillskott. Klart man ser till så man får i sig allt som behövs.

Igår provade jag en huskur som mamma och mormor brukar tjata om när man har ont i örat. Jag hackade vitlök och lindade in i en kompress och stoppade in. Nog blev det bättre men frågan är om det var mina ibumetin jag käkat eller vitlöken. Så igår luktade jag vitlök typ hela dagen inte så fräscht kände jag. Positiva med det är att jag med största säkerhet skulle slippa bli anfallen av vampyrer om det nu hade funnits sådana, så jag hade väl varit en av få som överlevt en vampyrinvation.

Hur som haver bör jag nog ta mig till en doktor imorgon eller någon gång. Saken är den att jag inte vill/känner för/orkar att gå till Vårdcentralen.

Nu kom min kära karl hem med en 50 tums tv :O Jisses den är gigantisk! Så man ska hjälpa honom med att packa upp den och få igång allt.


Peace out.

Inga kommentarer: