tisdag 23 mars 2010

Regn...

Mjaa det är ju bättre än snö i alla fall men blött.
På torsdag beger jag mig hemåt, dopet blev flyttat men jag kan passa på och vara hemma ett tag i alla fall och träffa folk. Behöver nya skor också, rätt så desperat. Så det ska jag fixa och så blir det väl ett eller annat läkarbesök antar jag. Ligger fortfarade i sängen och är sjuk. Feber,snuva och ont i öronen.
Imorgon lär jag dock dra mig till skolan för det är obligatoriskt. Började sent om jag inte hade fel så lite sovmorgon får man i alla fall tack och lov.

Linda och barnen skulle väl komma till Åge i påsk men tyvärr kan nog mamma och jag inte åka dit och träffa dem. Det är väl lite grinit just nu *suck*. Jag saknar dem!!! Ville så gärna få träffa lilla Linnea också.

Robin kom hem och hade lågt blodsocker och somnade i soffan. Som tur är fick vi upp det ganska fort med massa sockermjölk,negerbollar och saft. Tack och lov för att jag hade sötsug i går haha.

Peace out

Inga kommentarer: