söndag 4 april 2010

There was....

Jag har ju tänkt skriva typ hundra gånger men alltid har det funnits något annat som tagit min tid. Antagligen massa onödiga saker som egentligen inte är värda att göra men vad är meningen med det här om man ser det från ett större perspektiv.

Veckan hos mamma och sprungit iväg även om det känns som om jag varit här i år och dar just nu. Snart är der dags att åka hem och möta verkligheten igen även om det tar emot lite.
För jag har ju haft kul fast jag inte gjort något alls egentligen.
Var på bio med Jessika och såg Alice i underlandet, åh så underbar.
Och idag försvann mannen i mitt liv ur mitt liv, idag sålde jag Rappe till Fanny.
Igår var det påskafton och kära kusinerna hade med sig det vanliga högtidsdryckerna som det bjöds på.

Så ja, nä usch jag vet inte vad jag ska skriva.
Så mycket jag vill göra och så lite tid, hur ska detta gå.
Inatt lyckades jag med konststycket att endsta få mig knappa 3 timmar sömn, är jag trött? Nä inte speciellt otroligt nog.

Peace out.

Inga kommentarer: