torsdag 3 juni 2010

Give peace a chance.

Igår var då sista offenciella skoldagen(Wiiihoo) nu är det bara omtentan kvar på måndag och sen åker jag hem till Öret och mamsen.

Några stycken av oss i klassen åkte hem till Karin och grillade innan vi tog en liten nationsrunda (blev två haha). Trevligt var det i alla fall men hur varmt som helst. Lite tråkigt att det var sista gången som grupp 13-14 hade lektion tillsammans men man får väl försöka hålla kontkat med de man känner för antar jag. Dessutom kommer man säkerligen se folk i korridorerna (alla fall de som ska fortsätta på blåsenhus).

Idag får jag besök av Fröken Olsson som besöker stora staden och kände för att åka ut till obyggden här i Märsta för att hälsa på mig. Jag som hade tänkt hålla på med skolarbeten haha.
Blir väl fika eller pizza nere i centrum haha.
Super varmt idag också, jag kommer dö i sommar om det fortsätter så här.

Snart så får jag njuta av att göra ingenting ;D

Peace out.

Inga kommentarer: