tisdag 29 juni 2010

Wonderwall

Väntar på att fröken Olsson ska komma hit på en rök. Sen kanske man ska ta och bli anständig, ta en dusch och få på sig kläder idag också? Haha mjaa gick upp för en timme sedan typ och har inte gjort ett skit.

Min lilla karl kommer hit på måndag och hälsar på en stund :D

Såå
Nu har fröken varit här och det blev bestämt att vi ska bada idag igen :D Så kläderna ska väl på snart.

Jag får slängar av nostalgitrippar lite då och då och letar upp människor man känt för femtioelva år sedan. Lite kul faktiskt. Igår träffade jag på en barndomskompis till mig och bror som jag inte sätt sen jag vette fan när. Han kände dock inte igen mig, kanske var tur. Mitt hår stod rätt upp efter en badtur, haha. Det är det jag älskar och hatar med att komma tillbaka hit till det lilla stället man växte upp på. Alla känner alla.

Senaste dagarna har varit lite över det normala. Sara tog sig ut på krogen i fredags, och nu kommer det chockerande, I linde!!! Haha jag trodde väl aldrig att den dagen skulle komma då jag frivilligt gick ut i den lilla sketna staden. Och så i typ förrgår så blev jag med dragen till Kopparberg och hälsade på någon som Jessika kände.

Ooops. Nu kommer visst Jessika och ska hämta mig och jag är inte påklädd än hahaha.

Peace Out.

Inga kommentarer: