fredag 2 juli 2010

W/E

Igår var man en tur till Ludvika med mamma och Anders. Kul att hitta på något ibland haha.
Är la inte så mycket att skriva om det. Resten av dagen blev att slöa.

Idag är det så där hemskt varmt och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Jag och värmen är inte direkt bästa vänner. Så blir det när man är extremt ljushyad som mig.
Jessika och diverse folk skulle komma förbi på en rök någon gång idag. Nej jag ser inte fram emot det nej. Jag är vääääldigt kräsen när det gäller att stifta nya bekantskaper haha. Men så trivs jag bäst ensam också. Folk som umgås med folk som har narkotika/alkohol problem eller har det själv är inte direkt människor jag frivilligt umgås med. Men men jag kan inte ändra allas åsikter och har inte den minsta tanken på att ens försöka med det.

Oj så mycket dravel det blev där då haha.

Just nu lyssnas det på Journey - Don't stop believing <3 Jag är nästa helt kär i Journey, fast bara nästan. Imorgon ska käraste mor till Britt-Marie och stanna där över natten så jag blir ensam hemma här i skogen. LYCKA! Eller något i den stilen. Jag tycker om att vara ensam, det är skönt. Igår blev vi att snacka lite om farsgubben. Jag träffade honom när jag var 18 i några timmar för första gången på 4 - 5 år. Ännu en gång kom jag på att jag hade en sådan där också haha. Oj oj oj.

"Just a small town girl, living in a lonely world.
She took the midnight train going anywhere"


Nehe ni.

Peace Out

Inga kommentarer: