onsdag 25 augusti 2010

Alla platsena till utbildningen var tillsatta. Nästa omgång skulle starta hösten 2012 *suck*.
Så nu är jag tillbaka på ruta ett. Eller ja jag har sagt att jag ska se hur denna termin går och sedan bestämma efter det. Det är så mycket att tänka på hela tiden, mycket man ska ta hänsyn till och när man tror man kommit fram till något kommer det in massa andra komponenter som stör.

I morgon blir det i alla fall Grönan och Johnossi med Sonya och kanske Natta och Jessika. Något som lyser upp dagen i alla fall.

Idag då. Hm... vaknade för exakt 42 minuter sedan. Ringde min mor som väckt mig kring tio. Och så blev det datorn för att jag inte har något bättre för mig. Funderar på om det kan vara dags att äta frukost nu eller något i den stilen. Dock så har vi slut på mjölk så det blir svart kaffe idag och hålla tummarna att man slipper magsår eller nått.
Tvättid idag också. Hoppas R kommer hem som han ska tidsmässigt för det är en hel del tvätt som ska bäras bort till tvättstugan och jag känner inte riktigt för att slita häcken av mig.

Tänk vad skönt det skulle vara med en tvåa med balkong.
Slippa bli störd av tvn/datorn mitt i nätterna och på morgonen när man har sovmorgon.
Kunna sitta och röka på balkongen i stället för att behöva gå ut genom porten varje gång och riskera att bli utskälld. Men men så ser inte verkligheten ut så det är väl bara att rätta sig efter den.

Adjöss och tack för fisken.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det går nog bra ska du se, jag tror på dig!:)