onsdag 25 augusti 2010

Paranoian tar över. (Och en drös människor uppmanade mig att skriva det här)
Vem är "din största beundrare"? Vem är det som tror på mig? Och vem är det som skriver alla trevliga kommentarer om mitt s k författande?
Haha
Har försökt gå igenom tänkbara människor men inte hittat någon som passar in i bilden.
Det är väl inte så farligt att lägga till ett namn i kommentaren? ;)
Jag bits bara ibland jag lovar.

Idag har jag haft ett konstigt humör. Någon sorts blandning av nervositet,glädje,rastlöshet,depp,eufori,iver,apati och flumm. Ena stunden svävandes på rosa moln och nästa stund känna adrenalinet pumpa i samma takt som deppigheten rinner över en.
Har jag möjligtvis gått tillbaka till tonåren? Kommit in i pubertet v. 2.0? eller kanske är det bara helt normalt att känna så här. Dock så var det ju lite läskigt att Fröken Olsson kände samma symptom.

Nej nu blir det lite Johnossi för att peppa morgondagen.

Peace

Inga kommentarer: