torsdag 19 augusti 2010

Sommaren 2010

Sommaren 2010 är helt klart den bästa sommaren på länge.

Den har varit så lugn och ingenting speciellt har hänt. Men den är helt enkelt den bästa.
För vem gillar inte att spendera sommaren med bästaste vännen, den där man kan göra vad som helst med, berätta allt för och den som alltid finns. Som att åka in till Örebro klockan 12 på natten när det är löning bara för att äta på max. Eller sitta på verandan i en hammock och lösa världsproblem. Bada på de mest underliga platserna bara för att man kan. Kolla på tv serier en hel dag. Och att ha den där vännen som nästintill tvingar ut en på korgen där det faktiskt visar sig att man kan ha en otroligt kul kväll även i lilla Linde.

Dessutom hade jag turen att få spendera kvällarna med min mamma kollandes på film och brittiska deckare. Umgås med min bror och få träffa mormor och morfar.

Sommaren har varit underbar och jag har svårt att släppa taget om den. Hösten är snart här och jag är tillbaka i Märsta där jag försöker komma in i vardagsrytmen igen.

Just nu är allt ganska dystert och jag har mycket att fundera på.
But Hey we'll always have summer of 2010.

Peace out

2 kommentarer:

din största beundrare sa...

Om du bara sammanställer vad du skriver om här så kommer det att bli en jättebra bok!

Anonym sa...

Vet du vad min älskade bästaste vän! Sommaren är den bästa, vi kommer aldrig glömma den, men det du det aboslut bästa.. Hösten kan vi säkert få lika rolig! :) Jag älskar dig av hela migg hjärta och kommer alltid finnas vid din sida..! // Frugan Jess. <3