fredag 1 oktober 2010

Veckans irritation och sådant där tjafs.

Okaay då var det dags igen.
Charlie flyttade in här i tisdags med sin dator och typ resten av allt han äger.
Tentan i onsdags känns som om den gick förbannat bra, låt oss hoppas på det också.
Idag fick jag en kallelse till den där föreläsningsgrejset på usö. sjävklart är det en dag då jag har seminarium i skolan men ska försöka fixa till det så alla blir glada och nöjda, dvs ett fint mail till läraren.
Dessutom ska jag över till Fröken Wallenius och hjälpa henne med sina spraydate problem.

Veckans irritation:
Förutom att jag typ är döende i förkylning, eller ja jag var det typ i två dagar idag känns det bättre så tillägnas veckans irritation till busschaufförer som råkar komma förtidigt till stationen men som istället för att släppa in de frysande resenärena på bussen sätter sig och läser tidningen tills det är dags att åka. Så irriterande!

Veckans förbryllning går till mamman med barnvagnen som efter 100 meter upptäcker att hon är på fel buss och börjar skrika och gråta av förtvivlan.

Såå jaa det var väl delar av min vecka.

Peace

Inga kommentarer: