onsdag 6 oktober 2010

Livsmål.

  • Åka runt i världen
  • Jobba på en ranch
  • Jobba som volontär
  • Lära mig finska (tro mig det behövs om man går på krogen med Sonya)
  • Hoppa fallskärm alternaivt bungyjump eller varför inte båda
  • Fixa universitetet
  • Lära mig udda fraser på olika språk
  • Läsa alla Stephen Kings böcker
  • Se alla filmer på IMDB's top 250 lista
  • Läsa alla klassiker böcker
  • Leva som buddistmunk nån månad.
  • Åka på Oktoberfest
  • Lära mig dyka
  • Se alla Scooby Doo avsnitt
  • Sjunga Kristet utseendes Pudrad fjolla på en idolaudition
  • Gå med i Pride paraden
  • Jobba som bartender
  • Bosätta mig långt ut i skogen under en period
  • Åka på retreat
  • Åka på spa
  • Klara alla migth and magic spel
  • Skaffa familj och bli vuxen och sådan tjafs.

Inga kommentarer: