lördag 5 februari 2011

Kom på idag att jag är ensam.
Både deprimerande och spännande.


Jessika bakar Chocolate chip cookies nu. Krävs typ tre satser för att få så många kakor som det står att det ska bli av en... Duktig blivande hemmafru Jessika Olsson Hammarbäck Grip!
Sen ska hon tvinga mig att se melodifestivalen. Funderar seriöst på att krypa ner och gömma mig under täcket då. Dock ska hon sitta i soffan så hon får väl sitta på mig ? Hon kollar läskigt på mig just nu när hon sitter och läser vad jag skriver här. Jessika lider av hybris. Hon vill baka EN kaka gjord på tre degar -_-. Och så blandar hon in Hitler i det hela...

Igår blev det bistro.
Och det var typ allt man hade att säga om det.
Inga roliga människor ute, fast i och för sig vad hade man väntat sig av lilla Lindesberg.

Ich treibe inzest mit den sternen.

Hahah Jessika ska börja lyssna på Neubauten.

Inga kommentarer: