måndag 7 februari 2011

For what it's worth...

Jag är en av de här konstiga människorna som är dålig på helt självklara saker. Jag upptäckte nyss att jag suger på att steka fiskpinnar (till J och R jag är smart nog att avstå från djur), dem går bara sönder och ser allmänt osmakliga ut men men lämnar dem mig ensam vid spisen får de skylla sig själva. J och R är nere på apoteket och ska skaffa p-piller till tissetatten Selma som löper, igen. EN vecka utan råmanden sen började hon igen.

Sitter och lyssnar på Neubauten <3>
Jag vet något som inte du vet Hahaha. Jag vet en liten hemlis :) Som alla andra får reda på nästa vecka skulle jag tro om allt går som det ska för J.

Fikade med mamma idag eller ja det blev väl snarare med Mamma, Jessika, Robin, Linda och Kati. Trevlig trevligt. Sen fick jag följa med J över halva stan och till banken där hon införskaffade sig ett ordentligt bankomatkort.

Nu blev det lite FM Einheit istället haha.

Inga kommentarer: