söndag 13 mars 2011

6 April bär det av på äventyr på öppet hav med Sonya! Perfekt! Då får vi fira att vi har blivit gamla och allt sådant där tjafs, ta igen det vi missat och tjöta allmänt skit om Märsta,karlar och andra dumma saker. Fan vad kul det ska bli. Har ju Sonya abstinens och hon diskar typ hellre än att gå ner till bryggan nu för tiden så det är ju inte en dag för sent, hahaa.

I dag är det söndag, jobbiga jävla söndag. Det är den dagen på veckan vi lätt skulle klara oss utan. Fast då skulle ju lördagen bli skapligt utsatt så det finns väl inget som hjälper mot söndags ångesten.

Ny vecka, nya möjligheter. I morgon ska alla hålla tummarna för världens bästa blivande Fru Hammarbäck Grip som ska skriva sin första tenta, lycka till :D Min vecka är aningen oplanerad som vanligt, vet att jag under helgen ska vara bosatt hos ovanstående och så men resten vette fan vad man ska hitta på med. Kanske kanske kanske blir det ett dala besök men ja,inga förhoppningar = ingen besvikelse. Karlar ni vet.
Aja prata med ett par till som verkar vara riktigt trevliga iaf. Intressesmurfarna hoppar hos er nu, jag vet. Båda är dock bosatta i Västerås och jag har lite svårt för den staden utan centrum. Jag menar motorvägen går ju rätt igenom, hur tänkte dem där? Säkert karlar som planerade den biten av Sveriges infrastruktur ;)


Åh vad jag älskar bloggers utkastsfunktion som automatiskt sparar innan man är färdig. Lyckades med konststycket att radera hela skiten -_-

Aja nu vankas matlagning - Usch.

Fuck off!

Inga kommentarer: