tisdag 15 mars 2011

I'm only fooling myself.

Hej och välkommen sömnlösa natt. Vad jag inte har saknat dig.
Funderar på livet,universum och allting i korthet. Mycket att gå igenom och lite man får ut. Borde väl stänga ner den här dumburken och läsa istället men lusten finns inte där. Legat och kollar på Pretty little liars och bara låtit tankarna flyga. Inte för att jag kommer fram till något vettigt med det men men. Igår(förrgår om vi ska börja vara petiga) förlorade jag stort på betapet mot någon snubbe från Glada Pannkakan. Inte något Sara gillar. Jag som är sådan ordvrängare får stopp i huvudet när det gäller scrabble i alla dess former, bara att fråga J och R. Kanske för att min koncentration tryter under tiden de andra lägger sina ord eller för att jag helt enkelt blir ordblind av massa bokstäver på små fula brickor.

Just nu är ligger min största längtan till den sjätte april och kryssningen. Ser framåt mot helgen också som spenderas med bästa J. Men annars är det ganska tomt på planer framöver. Man kan ju alltid hoppas på något annat men orka bygga upp förhoppningar om något som troligtvis inte kommer ske.

Jag är lite i valet och kvalet över hur jag ska handskas med en situation. Det är antingen Hej eller Hej då. Sååå svårt att avgöra vad man ska göra. Kanske kommer jag på en lösning på mitt problem under nattens gång men troligtvis inte. Har försökt reda ut det i några veckor nu utan att kommit någon vart med det så.

Ain't gonna wait patiently
I won't wake up everyday just hoping that you'll still care



Satan vad ont i nacken man får av att ligga i sängen och skriva. Rekomenderas inte!
Så blev det lite Kate Voegele i högtalarna, igen. Har ju bara lyssnar på Forever & Almost alwas 17 gånger i en veckas tid, höhö.

Naaah Fuck Off

Inga kommentarer: