måndag 21 mars 2011

Bara ännu en måndag.

Jag fick sova i natt, wihoooo! Lycka på hög nivå.
Som vanligt har jag inte gjort något alls idag. J talade om att våra kläder hade kommit, typiskt. Men ska plocka upp dem i morgon när vi ändå ska in till Örebro, jag mamma och Anders.

Det börjas språkas om min födelsedag, vad som ska hittas på och vad för tårta som passar. Och jag är ju så här hemskt glad i födelsedagar så jag har lust att be alla bara hålla käft om det. Tårta, varför? Det är äckligt och att jag blir äldre är ju inte direkt något att fira. Skulle gärna fly hela dagen om jag kunde. Ingen behöver ge mig något, ingen behöver komma. Det är en helt vanlig dag för mig. Onekligen jobbig sådan eftersom folk envisas med att jobba i mot mig. Här ska firas tycker dem. Mina planer ligger mer i att försvinna här ifrån eller var plakat hela dagen för att slippa helvetet. Finns inget att fira. Samma sak varje år, samma diskussioner. Leave me alone! Jag har typ en och en halv vecka på mig att fundera ut något som gör att jag slipper närvara haha.

Fuck Off

Inga kommentarer: